Sabtu, 10 Julai 2010

sunyi tanpa cinta ...... T_T

 assalamualaikum....

jangan tanya nape aku nk tulis pasal nie...erm...mood skang adelah BENCINTA...

mula dulu bila BERCINTA semua indah...manis...x ade yg salah...kenapa sukar sangat nk go long with this relationship nie...dah setahun pun perpisahan nie...tanpa kata..tanpa penjelasan....hmmm..dan akhir nya bertukar menjadi BENCINTA . mungkin sesetengah owg cakap..."sabarla...mungkin bukan jodh kau" or " sabar la..kumbang bukan sekuntum " ....erm...whatever pun alasan yg di berikan hanyalah sekadar menyedapkan hati yg sengsara....

APAKAH MAKSUD CINTA?

Cinta tidak pernah meminta, ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan, tetapi tidak pernah berdendam, tak pernah membalas dendam. Di mana ada cinta di situ ada kehidupan; manakala kebencian membawa kepada kemusnahan.~ Mahatma Ghandi




ungkapan cinta ni jg bukan sekadar berkasih sayang tanpa hala tuju...setiap pasangan mempunyai impian cinta yang tersendiri....impian cinta yang mana  pengakhirannyer yg yela kan  of coz la pada perkhawinan.....

Cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain, dan kamu masih mampu tersenyum, sambil berkata: aku turut bahagia untukmu. Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita.

erm...dah la tue....cuma satu je aku nk cakap !!!!

" AKU CINTA KAU LA !!! KAU CINTA AKU TAK ???!!!!!  T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan