Sabtu, 2 Julai 2011

~~ gumbira ~~

assalamualaikum......dear blog.......0__0

hari jumaat, tepat pukul 520 petang.........(tido2 ayam)

tiba2 ~~~ kring....kring...kring...kring.....(talipon nokia punyer bunyi)

aku        : hello, assalamualikum.....(cover suara)
org itu    : walaikumsalam....ni shafhan jamila ke?
aku        : ehem2(cover suara lagi) .....ye,,saya, sape ni...?
org itu    : sy daripada sekolah sri al ummah.....nak bagi tahu..cik shafhan di mintak untuk melapor diri di sri al ummah pada hari selasa pagi yer........
aku        : lapor diri?????(mamai.....).....owh, hari selasa ye.....?kira saya dah dapat kerja la ye...?
org itu    : ye...mintak lapor diri ye selasa depan...trm kasih....
aku        : eah2,,,ye...same2.....(mood stll blur...hahahahaha)




p/s : nak bagi tau aku dah dapat kerja wei !!!!!!!!!!!!!! yabedabedu!!!!!!!!!..........



ehem2....alhamdulillah....hehehehehe........ tq Allah........


wassalam.......^_____________^ (amacam....panjang x aku punyer senyum???heheheheh)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan