Isnin, 29 Mac 2010

JUMPA DOKTOR !!!

assalamualaikum....semalam x dapat nk sambung update blog nie sbb tetiba dada aku sakit..waduh3...aku dah mula takut nk risau...ye la..buat nyer aku x bagun dah pagi td..huhu..kot celik2 dah alam kubur...erm..sp aku pun rehat la...n buh minyak angin...pe lagi pagi2 lagi aku dah tercongok kan depan pintu klinik unisel...lama gak la aku jd penunggu kat situ...tp xpe..demi kepentingan diri sendiri gak...doc dh sampi pe lg..aku masuk arr...

chek tekanan darah..dia kata ok...chek jantung..dia kata ok...kerisauan mula berkurangan..tp aku x pueh aty lagi..so mula la aku nk jd cam press ..hahahahaha..cam terjah aku wat kat doc tu..ye la tny macam2...aku kan dlm proses diet..so mcm2 aku dengor kwn2 aku cakap...itu x ley..ini boley..aku bkn x pecaya kwn..tp bek serahkan pada yg pakar..so bila aku tny doc tu..bak kata utz kazim dalam ceramah agama beliau..nk jawapan yg pasti..jumpa..dengar dan tanya...do tu la yg aku wat kat doc tue td...dapat la jwpan yg pasti...yg paling best turun 1 kg...hehehehehheok la tue..baru sebulan aku diet nie..x mkn nasi kot...hehehe...

of coz nk kurus sbb nmpk cntik..tp aku lebih spesifik kan yg aku nk kurus ni sbb aku takut ada penyakit yg bahaya...so doc pun cakap aku ni muda lg..so boley lg nk turun berat badan...hehehehe..xpe3..pape pun aku kena bnyk bersabar n doa..sbb seluruh badan ni milik Allah...so kena mintak kat Dia gak...lau asyik diet tp x de doa..x jalan gak..sbb semua tu datang dari ALLAH .....kena ingt tue..hehehehe..

k la..tu jer perkongsian ary nie..

p/s : jaga diri ,, jaga kesihatan ,, hhehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan