Selasa, 29 Jun 2010

kembali lagi..heheheh

assalamualaikum ..............

windu nyer aku nk merepek2 kat blog aku nie...besala lau dh start cuti sem mmg x de harapan aku nk berblog..yela kat umah aku x pasang tenet pun...huhu...x ksh la kan2...bukan lama pun..sebulan je x merepek2...hehe...

well...first of all nk bg tau yg cuti sem lepas sangat seronok...tak tau nape..mungkin sebab dh lama x balik kot... sekali balik mmg terasa beb...makan kau jgn cakap la..hancus semua plan diet aku..hahahaha...b4 balik umah turun 2 kilo,,,dh balik umah agak2 berkilo2 aku naik...hahahaha..nk wat cam ne penangan masakkan mak babe...sape tahan...hehehehe

so masa cuti ni pun aku x banyak sangat keluar merendek2 kat luar rumah... hangout dengan kwn2 pun jarang sebab pe tah.... mood lebih banyak nak dok umah jew,,,hehehe,,dapat manja2 dengan mama...hehehehehe,,,,

yg paling best nyer adalah sepupu kesayangan aku dah selamat menukar status nyer dr cik kepada puan...tahniah arr ye puan norliyana mohammad.....hehehe...majlis kenduri yg sangat simple tp seronok tahap gaban..ape tak nyer semua sepupu sepapat berkumpul babe...bukan senang family kami nk gathering cam nie...ade kenduri baru nk berkumpul..hehehehe...lepas ni turn sape plak eak...aku??hehehe..doa2kan je la eak...hehehehe

oppss...hahahahaha....lau nk cakap puas or tak cuti kali ni of coz la x puas....mmg tak puas wei!!!! heheheheh.,,,,tp tak pe satu sem je lg wei kat unisel nie..yelas last sem aku hehehe.....k la....nnt tulis lg k......heheheheh...

bye...dadiduuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..... ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan