Ahad, 4 Julai 2010

tak tahan wei !!!!!

assalamualaikum tawan2 !!! heheheh

berkenaan dengan tajuk yg di berikan jelas menunjukkan disini bahawa aku mmg tgh tak tahan wei !!!!!! haaaaaaaa !!! teka arr aku tak tahan pe???hehehehehe ,,,, aku sebenor nyer tak tahan nk beli novel " LAGENDA BUDAK SETAN "  nie..biler ley dapat weh!!! jenuh tau x aku cari..merata2...( aceceh2..tipu je benor nyer) tpi seyes dh cri kt semua books stall wei... x jmp2...huhuhu T_T


sape2 syg kat aku tolong la hadiahkan aku buku nie....hahahahahahaa..giler kentang kau x malu eak..hahahahahahaha....bukan pe..sesape yg dh baca buku ni mst akn cakap cite ni superb arr...kalah babe dia punya filem....

tak kira nak jugak..nk jugak....hehehehehehe.......target!!! bulan depan akn ku dapat memiliki buku nie...hahahahahahah...k chao sin chi...






wassalam ...........................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan