Jumaat, 17 Jun 2011

Tulis walau dah basi~~~praktikum part I

Assalamualaikum......dear blog.....

rindu datang bertandang kembali...cewwahh.....bukan ape..rnd untuk mencoretkan rase hati atau pengalaman2.....

tuk kali ni nak share sangat2 time praktikal dlu....walaupun agak basi, tp ok la kan....dr takdek....hehehehe

bermula pada tanggal 17 januari 2011....mendaftarkan diri di sekolah kebangsaan batu 9 jalan bomba, tanjung karang.....pengalaman yang sangat menarik iaitu menjadi sebenar2 pndidikan walaupun dalam waktu praktikal.......

memperkenlkan diri di perhimpunan...berdebar giler....nsib baik PK(penolong kanan cikgu rahim) hny mintak aku n mmber berdiri je.....

memandangkan aku n mmber praktikal aku nk same saiz je, n nama kitowg pun dekat2....ramai yg ingat kitowg kembar o sisters..hahahahaha....sronok2..... pe lg....kami ngaku jela....


oppss....nak tau eak nama kitowng?????hahahahahahaha

hhaha...aku selaku tuan punya blog, shafhan jamila maulad md yusof......and "kembar" aku plak, syafaf dalila mohd yusuff.....hahahahahahahaha.......amacam2.....same x????hahahahahahahaha....ape2.....nak tgk gambar lak???? ok2 jap2.......


heheheheheheh.....AMEKAU..........amacam....comey x kami....hheheheheheheheh......

jadi di pendikkan cite la kan....kang lau panjang2 kang buhsan lak nk bacenyer,,,,,sbb tu wat part I....hehheehe......kitowg pny penyelia cakap, "awak semua kalau pihak sekolah mintak tolong ape2 je wk jgn kata x boleh la, x senang la.....saya dapat au siap awk...."

berbekalkan kata2 nasihat yg mmg bernas tu, kami berdua mmg x bantah sungguh2.....hahahahahaha.....


hahahahahahahaha....nak tau.........................? ok....kite sambng  part II..hahahahahahahahah.....


WASSALAM....^__^







Tiada ulasan:

Catat Ulasan