Rabu, 28 September 2011

makin lama lama aku ase makin.........................................

assalamualaikum........


dear my beloved mr blog.........


hari ni hari khamis...bermakna...aku hanya berkesempatan untuk curi2 je tulis blog nie....ni pun sambil2 sebab ade lagi nak kena edit aku nyer exam paper yang aku wat tue.....


untuk kedua kalinya aku buat soalan peperiksaan untuk student aku......masa pertama kali aku wat masa aku jadi cikgu ganti kat sekolah kebangsaan silibin 3tahun lepas....tu subjek pendidikan islam....ley tahan la kan....


skng aku di beri 2subjek yang aku kena buat.....1st aku kena buat exam paper subjek jawi tahun 2 and 2nd subjek arab tahun 2 gak......


so agak mencarabar la gak.....besa la nk menaip jawi beza dengan arab...sebab ade huruf jawi yg huruf dia xde kat arab tue ha......................


ok2 dah2....malas nk melalut lama2....hurm...berkenaan dengan tajuk yang aku nak kongsikan dengan kome...

"MAKIN LAMA AKU ASE MAKIN........................"

banyak yang boleh ditafsirkan melalui ayat di atas.......tah la wei...aku kekadang cm bosan 0r dikatakan masih tak berpuas hati dengan apa yang berlaku.......bukan ape.....aku x suke suasana yang macam berlagak diva bak kate akk aku..(ske kot ayat berlagak diva tue)...


secara telus mulus la kan....kita lau buat kerja tu sewajibnyer kita ikhlas seikhlas yang mungkin.......tapi aku dah jenuh nak mengikhlaskan diri dengan apa yang berlaku sekeliling aku nie......


aku kekadang rase cam nak berhenti je pun ade.....tapi kenapa aku tak yakin dengan keputusan yang aku nak buat nie....bukan ape aku takt tersalah wat pilihan yang mana aku akan jadi cm keluar mulut naga masuk mulut buaya....................




ARGH!!!!!!!!!!!!!!!! TERTEKAN KOT........


seyes aku x best kat sini!!!


waAllahu a'lam...


wassalam....................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan