Ahad, 28 Mac 2010

HOME SICK T_T


Assalamualaikum...erm...macam malas je nk tulis..tp still nk tulis gak sbb this is my diary...ary ni dok umah sebab bangun pun kui 1130am..hahahaha..lau ada mak mertua ni kompen kna reject..hahahahaha...bangun2 terus mngadap muka buku +asgmnt yg belambak...heheheh...tp tu la..ase mnyesal lak tak balik umh minggu nie...mama dah cakap "lau nak balik..balik je la...sampai pg pun x ape..mama ngan ayah ley amaik..." erm..tu la mama aku..sanggup wat ape sahaja demi aku n adek2...kekadang aku pun tak sedar selalu wat dia terluka...satu benda yang masih aku pk...camna keadaan aku lau mama dah x da...ya Allah x dapat aku bayangkan lagi peristiwa tue...lau bayang kompem leleh pny la...ye la..mama tmpat aku nk luah semua nyer..tempat nk bergurau senda...lau ada mam dekat dgn aku,,,,x payah ase ssh2 n rnd2 cm nie... mmg ase payah sangat semenjak dua nie...macam nk selalu balik n jmp dgn mama...tu la dikatakan syg ibu pada anaknya...lau akau ase terlalu rindu kat mama,,mst mama pun akan turut rasa yg same...penah satu harii tue mama terus menagis lepas cakap dengan aku sebab dia terlampau rindukan aku...sampai ayah yg pujuk mama,,ayah cakap " xpela..sabar la skit..nnt abg betul kan kereta tu kita pergi tgk mila ye..." .. bila aku tau semua ni..ase sayu n sedey sangat...lau mak aku yg sebenar..dia ase tak bnd yg mama aku ase skng???...mama slalu cakap.."mmg bukan mama yang mengandungkn mila..tp mama yg bela mila dari kecik..dulu mama timang2 sampai la skang mama x larat timang...lau ada dengan mama semua jd riuh rendah...x penah sunyi umah tue...aku tau kekadang penah aku wat dia menangis...tp dia tetap syg n layan aku cam biasa...erm..tu la mama aku...puan siti noraini bte syed abd karim...wanita yg paling aku syg...x da penganti diri mu mama...T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan