Sabtu, 27 Mac 2010

JALAN-JALAN CARI PASAL.....


Assalamualaikum...dalam kekalutan yang amat kriktikal iaitu asgmnt yang bertimbun2 aku xkan abiskan weekend nie dengan kebosanan yg terlampau..hahahaha..ape lagi ia telah di isikan dengan berjalan2 kat pantai remis...petang2 dok kat pantai sgt2 best...tiba2 tringt kat family expacially mama...dulu2 slalu g pantai (teluk batik) mandi mnda dengan mama n ayah..sampai tercabut la gelang kaki aku..hehehehe...best nyer moment tue...skng ssh nk g jenjalan dengan family,,,kondisi ayah yg semakin tua n aku yg x pandai bwk kete manual...lau aku ley bawak kete yg kat umah tu..ofcoz aku je yg akn bwk family aku jenjalan...heheheh..well mama n ayah kena bnyk2 sabar.."mila dah nk abis belajar,,,nnt mila belikan kereta baru tok mama n ayah n bwak mama n ayah g jenjalan k...." T_T....

alamak terstory len plak..bukannyer apa..kat sane tgk ramai family yg bawak anak2 depa ..men layang2...memancing...satu bnd yg sngt seronok....besa la lau berjalan dengan along a.k.a nadrah nie mmg kena "berjalan: betul la..so kami pegi la dri sini smpi ujung sana...besa la jalan2 je tak cukup...mst la ada gmbo yg di snap..hehehehe...bile dh berjalan tue...besa la mst akan ternmpk couple2 yg berjalan seiringan...erm...tu pun satu masalh...COUPLE ...ermm...ingt dapat la nk bersama2 si dia berjalan di tepi pantai...tapi tue la yg dikatakan x dak jodoh...hahahahaha...lawak2...biar la wei..idup sndri2 lagi best..hehehehe...er..betul ke best??? tettttttttttttt...hehehehe....k la mata dh maksimum nie,,,nyte...mmuuaaahh...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan