Khamis, 25 Mac 2010

selamat malam................

Ucapan pertama of coz selamat malam....hhehehehe..erm....kena tido awal esk ada kelas Hj Yim pedagogi...erm..tp biasa la..b4 tido mst teringat kenagan2 lama...mlm ni tertumpu pada ex boy aku...mohd roslan bin jamaludin...hubungan yang dah setahun berakhir sudah...sbb tue aku post gambar yag ke sebelah tue...."cinta itu indah...tapi ia bukan milik ku" erm..mmg betul pun...dah bukan milik aku lagi...alangkah bagus lau kami x bertemu..tp aku tau ni semua kenangan n wt aku belajar somthng...

1) jangan terlalu menyayangi seseorang itu berlebihan
2)cinta la seseorang itu dengan keikhlasan bukan kerana kesian or memenuhi masa
3)yang paling penting,,cinta dia kerana agama yg ada pada dia....

adakah aku salah pilih??? mungkan Allah dah kurniakan aku dengan seseorang lelaki yang lebih baik dari dia yang mampu bimbing aku dunia n akhirat.....mmg tue semua yang perempuan harapkan...inginkan lelaki yang mampu membimbing kite dunia n akhirat...

wuarrghhh!!!! menguap sudah.....so ape lagi...baca doa sebelum tido k....jgn lupa syahadah sekali..takut tak sempat...erm...







1 ulasan: