Jumaat, 14 Mei 2010

exam...exam...exam...balik...balik..balik...yahoooo...satu je lg..hehehe

assalamualaikum...

erm..time nk merapu dh tiba....hahahahaha....biasa la dalam mnggu exam nie mmg mood aku jd tak menentu..dengan mcam2 mslh lg..arghhh..abaikan ok..fokus exm lg besh...

erm..sepanjang dh lepas 6 paper ni aku nk wt kesimpulan sket arr..first paper pro 1 aku mmg tak tau jawab pe..sbb aku di serang demam + selsema = flu...gile kau nk jawab exam dalam keadaan cam nie...mmg payah babe...seyes aku dh merasa ary tu...dgn otak jd lembab...sakit pale..semua la...so aku tawakal je la bah...tp insyaAllah aku ley dapat gud result...

then muamalat n pedagogy....ok arr..sbb still demam kan...secara kesimpulannya aku mmg tak berpuas haty dgn exm sem nie...

untuk mendapat pointer yg rendah berbanding yg lepas2 mmg berkemungkinan...

pape pun aku dah usaha..skang berdoa n bertawakal je....

insya Allah...lau rezeki aku...result aku akan maintain...lau jatuh..bermakna...bukan rezeki aku....aku redho k...sbg manusia..sila la redho dgn ketentuan...huhu..

ok..time merepek dah tamat..

wassalam..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan