Rabu, 5 Mei 2010

kasih seorang yang bergelar "MAMA"

Assalamualaikum...

lama sudah aku tak update blog nie...bukan pe...sibuk dengan exam satu ( sibuk la sangat) then sibuk menjaga kesihatan aku yang tak menentu skng.....

erm..aku bukan nk cite tue sebanar nyer..

ape yang aku nk cakap adalah aku insan yang paling betuah sebab di kurniakan oleh Allah dengan seorang insan bergelar mama....bnyk gak entry aku dalam blog ni cakap pasal mama aku...semua org sangat sangat dengan mak masing2...

so aku pun cam tue gak..so sbb tu la aku ske buh entry pasal mama aku....sape lagi yang akan puji mama aku lau bukan aku sndri kan....

yela...cite nyer adalah aku skng nie demam + selsema = flu...

biasalah lau aku dah kena demam ni mmg akan rasa sangat lost sebab aku jarang kena...lau dh kena skali tu amik kau...mmg x bgn2 la aku...ni pun dh kebah sket..dapat gak aku update blog nie...

mama aku la yang paling huru hara ble tau ank dara dia yg mengada2 nie demam....aku terharu der....setiap sejam col tny keadaan aku...

just td aku tak larat nk cakap so mama aku cakap la dengan kawan aku...bile bangun member aku cite..."mama kak jammy cam nk nangis sebab risau kan akk"

ya Allah...saat tue aku sangat rasa nk je terbang balik chemor peluk cium mama aku tue.....kerisauan dia adalah sbb aku ni lau demam mmg sanagt teruk...

aku x tau la lau korang rase entry aku ni x bape nk bagus...tp aku sndr x tau nk describe feeling nie cam ne.....

k la..aku pun dah start pening2 nie...so nk smbung tdo pasal esk dh mula nk stdy muamalat...fuhh!!! muamalat tue..jgn men2...huhu.

k ...

salam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan