Jumaat, 30 April 2010

exam yang dasyat vs aku yang malas !!!!

assalamualaikum semua.....

aku pun tak tau nape exam kali ni aku x semangat sangat2.....giler2 punya lost la....nk kate home sick aku baru balik CHEMOR 2 minggu lepas...tapi memang ase cam nak balik je selalu...seyes aku ase nk dok umah je..dok dengan family...

kekadang ase nk stop stdy pun ada...bio arr aku keje kilang je...hello!!! keje kilang pun halal ok!!! lebih baik daripada keje pompuan & lelaki yg beromen then dah memboyot buang anak !!! fuhh!!! mmg shit!!

okok balik pada cite asal..lau cite pasal kes tu mmg xkan abis aku nk maki2 golongan cam tu...

so sepanjang aku aku blajo ni...sem ni la yang paling aku ase malas + x study yg betul + always pk nk balik + n tak bersemangat langsung...nape eak....dah sem 5 ni wei...aku mmg ske wat hal bile nk abis blajo..same cam aku kat kolej dulu...cam nie gak..tp berlaku time aku sem 3..so masih tak terlambat lagi aku nk berhenti...

aku sebenarnyer tak tahan dok sini...aku ase cam nk selalu dok umah...dok dengan mak aku...dok dengan family aku...

tah la wei...buang tebiat kot aku nie.....

k la..aku x ley nk tulis lg..makin laju lak air mata aku nie jatuh...k la...salam...

p/s = aku sanggup benti stdy skng semata2 nk dok dengan mak ayah aku!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan