Khamis, 22 April 2010

ROTI PALING SEDAP !!! HAHAHAHAH

Assalamualaikum........................


hahahahahaa..mula2 nk taip ni aku dah tergelak dulu..aku pun x tau nape aku perlu buh gambo plastik roti yang dah selamat masuk dalam usus aku nie...hahahahaha....aku saje je nk kongsi kat sini pasal salah satu roti yang berjaya berdamping dengan aku dari dulu sampai sekarang..seyes wei..aku x jemu langsung makan roti ni....member2 aku ada yang ske gak roti ni tapi ada yang jenis makan roti nyer aje tp isi x makan..hahahahahahaha..pelik arr kome nie

keistimewaan roti ni yang sampai wat aku tergiler2 ni sebabnyer saiz yg bulat n senang nk sumbt kt dalam beg n isi dalam dia akan menyebabkan satu kelas tau aku tgh makan lau bkk roti ni dalam kelas...hahahahaha.....ye arr kekadang lau x sempat nk lunch or bekpes nie je la makanan aku..hahaha..sekali tarik plastik dia kompem member2 sumer pandang aku..hahahahaha

aku pun x tau ape yg wat aku ske sngt roti dia..mngkin sbb :

  1. roti ni comel n bulat...hahahaha
  2. inti dia yang paling menarik n aku mmg ske smbal ikan bilis...
  3. sebab yang paling pnting MURAH & KENYANG...

HAHAHAHAHA....

sila la layan roti ni time lapa..kompem best yang giler...hahahaha...

tue jela...hehehehe....


ehehehehehe...... DELICIA BUN SAMBAL BILIS .....terbaik dari ladang,,hehehehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan