Ahad, 25 April 2010

ADA AKU KESAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum................

aku pun tak faham arr!!! dah ko tak ley trm aku seadanyer asal kau sibuk2 sngt gewdik2 kat aku....

halo!!! tolong arr ENCIK !!! aku tak perlukan kau pun dalam hidup aku !!! asal kau sibuk2 sangat nak aku

berubah itu ini.?????? nmpak sangat kau tak ley trm aku seadanya kan !!! blah la ENCIK !!!! pada mula

mmg aku nk berubah demi kau!! tapi kau terlalu mendesak aku faham x!!! x boleh ker kau bagi aku

semangat or dorongan tok aku berubah kalau kau betul2 CHENTA aku !!!! lau kau tak suka fizikal aku kau boleh blah la....

aku x kisah pun....kau BUKAN ENCIK yang sesuai tok aku !!!!! kau pergi la pada owg yg betul faham

kehendak hati kau !!! JANGAN CARI AKU LAGI !!!!

NASIHAT TOK KAUM LAKI :

  1. lau korang tak suka seorang perempuan tue jangan bagi pengharan yang tinggi melambong !!! ko akan menyiksa lagi perasaan org!!!
  2. lau nk pasangan korang berubah....tolong la bagi semangat...bukan mendesak !!!
  3. yang paling penting lau nk soh org berubah sana sini (x terima seadanya) jangan nk meluahkan perasaan korang tue !!!

aku LEBIH SAYANG DIRI AKU DARIPADA KAU SI ENCIK !!!!



P/S : AKU LAGI COMEY LA DARI KAU...BLUEK.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan