Khamis, 22 April 2010

pertemuan vs perpisahan

biasa orang selalu cakap setiap pertemuan tue mst ada perpisahan....tak kirala kan pertemuan antara sahabat, antara kekasih atau pun diantara sesama keluarga. dan pada kebiasaannya owg selalu cakap pertemuan tu lebih manis lau nak di bandingkan dengan perpisahan. walaupun kekadang sasuatu pertemuan tue berlaku perkara yang tak bape nk syok ...macam contoh " mula2 aku kenal kau dulu giler kerek...muka pun sombong giler.."...hahaha..lebih kurang cam tue la kan...tapi mst akan ada hubungan yang baik juga lepas mengalami pertemuan yang x bape nk syok tue...

 so same gak cam aku....bagi aku pertemuan antara aku dengan sesape jela yg penah hadir dalam hidup aku ni mmg sangt menarik dan kadang2 tak sangka yang lepas daripada pertemuan tue akan berlaku satu hubungan yang baik...aku bg contoh cam kawan2 arr...kekadang lau sembang balik pasal 1st jumpa dulu mst nk tergelak giler...yela ,, macam2 feed back yang kite akan dapat...heheheheh...

perpisahan nie sesape pun x ske...tp nk wat cam ne kan ... dah memang hukum alam...mst kena berpisah pnyala...tue yang aku bkal alami gak..iaitu berpisah dengan kawan2 kat unisel nie....bile di pk kan balik aku kekadang cam x nak je nk pisah dengan depa sumer...expaciallay besties aku yg 9 orang nie....hhuhuhuh....sangt sedey... tp nak wat cam ne...erm....
moral drpd ape yg aku nk sampaikan nie adalah..aku sayangkan setiap pertemuan antara aku dan setiap org yang penah hadir dalam hidup aku walaupun ada pertemuan yang hadir tue di akhiri dengan perpisahan.....

wallahua'lam.......





Tiada ulasan:

Catat Ulasan