Selasa, 27 April 2010

mama.............ayah..........mila nak nie....dah janji kan....^_^

assalamualaikum.............

dah bape bulan dh nie...hehehehe...cian mama n ayah sbb aku ske desak depa soh cepat2..hehehehe.. tuela sape soh berjanji dengan anakmu yang sulong nie...hehehehehehehehe......bile tanya mama bile nk "kuar"  kan nie...mama said,,"tanya ayah k..mama tak jnj pape...hehehe"..ala..mama tipu..ary tue mama cakap lau dapat dekan dapat satu tayar...skang dah ckup 4 tayar....sbb dh 4 kali dapat dekan( bukan nk menunjuk k)




 hehehehe..sambung2 story...bile tanya ayah plak " sabar la ye....bagi abis belajar dulu.." ala...ary mama n ayah janji kan..hehehe.......

dah agak dah...mst kena tunggu n tunggu,,tapi aku tak kisah pun...^_^ sbb mila kan anak yang baik...mila trm je lau mama n ayah nak bagi yg lagi canggih may be sbb tue mama n ayah "kuar"kan lambat..hehehehehe

mama : ala ..x sesuai la miela keta nie..cuba la amik yg "besar" sket.....
mila    : ala mama ok jela..kete ni nmpk je kecik dalam dia luas la mama...(i je yg faham nape mama cakap cam tue...hehehehe..sabo je la aku..hehehe)

p/s : aku tau lambat or cepat mama n ayah akan bg gak bnd nie...hehehe( wow yakin nyer kamu ni jamila)heheheheheheheh...saya sayang mama n ayah saya...hehehehe

VIVA !!!!!!!!!!!!! TNGGU ,, AKU KU JEMPUT MU KE RUMAH KU TAK LAMA LAGI..HEHEHEH






miela x kisah pun itan or putih....jnj viva,,,,,hehehehe......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan