Selasa, 23 Ogos 2011

hari ni bufday kembar aku!!!!!!!

assalamualaikum.......

dear diari..

jam sudah menunjukkan tepat pukul 1055mlm....memandangkan esok jadual aku agak menyenangkan, ku gagahkan juga menulis entry ni khas,special,teristimewa tuk kembar aku syafaf dalila.....

toing !!!! toing !!!!

aku ade kembar ke???? hahahahahaha....

xde la, kami berdua nie BFF...dah la muka pun nk dekat same,,nama n binti pun nk same,,,,nama dia:

syafaf dalila binti yusuff

nama aku:

shafhan jamila maulad md yusof

agak2 beza huruf and ejaan skit2 je...biler dah slalu same2 nie cnfrm akan ade orang cakap yang kami ni kembar...xpun adek bradek...wink*wink*...kami iye kan ajer...malas nak terang panjang lebar..hehehe..

teringat setahun yang lepas kami reramai celebrate bufday si kembar nie....hahahaha....memang lawak giler la kan...meh nak story skit....

cam nie, kami ber4 aku,along,ana wani and fatin mmg nk plan cukup2 ar nk kena kan si apap nie...sebab dia ni orgnyer jenis cm cool,releks,x glabah tau...cnth lau jd pape dia ske releks je..hahahah...kekadang cm xde prasaan pn ade. so kami ber4 pun plan la kan...konon nak kasi gempak la sangt...

plan pnyer plan mmg agak buntu la kan, sebeb dia ni jenis cepat syak skit..kate owg cm tau2 je owg nak kena kan dia....so terpaksa la guna idea yang agak merbahaya skt...

p/s:plz dun try this at home....hehehe

dlm keadaa yang glabah, aku terus dial num apap...last sem kami x duk skali...tp stil dekat..same2 blok F. so aku pun xde nk buang2 masa dah terus col apap dengan nada suara yang agak sadis....

"apap !!!! wani and along axcident kat bb(btg berjuntai aka bestari jaya)....teruk depa long...excident dengan kete...cm ne nie pap"

"eah awak biar betul ni kak jemmy...""kat mana depa skng...????"(dia glabah giler)

"ade kat pekan bb la pap...depa mintak kite g sane...cepat siap.sy g blok awak skng"

aku xde la nk siap cntik2 sngt kan...so ala2 kadar jela...dengan muka aku yg agak pucat,and pura2 nangis aku terus g blk dia...dalam ati aku ni istigfar jela...yela kan...takut jadi pape kan...tp yang penting adala niat...

aku ingat dia je mka dah glabah..upanyer satu umah dia tau pasal excident tue...kebetulan kami mmg rapat dengan budak umah apap nie....

dengan keadaan aku yg kononnyer menggigil aku pun start la motor aku tu...nk g bb la nie...yang apap dah takut dah...bnyk kali dia cakap,,

"xpe la kak jemy, biar kite bawak mtr...."

ayat ku besa la ..."xpe2...sy ley bawak lagi nie..."

sampai je kat pp(puat pelajar, along lak tetiba kol....time tu aduh!!!!nape dia kol lak nie...aku pun benti la kat depan dewn utama tue,,,

"ko kat mana ni jemy???penat dah nunggu nie.......?"

"eah along ko kat mana?ko n wani dah ok ke? kami baru nk gerak g bb nie"aku berpura2...hahahaha

"wei, ko cakap je kami kat pp nie...wani pengsan kat sni..."

along ni mmg nak kena...hahaha..time tu plan dah mcm x betul2..aku pun ajak apap lepak jap kat kerusi batu dekat dgn dewan tue,,,hahahaha...terus apap cakap,

"nak duduk sini wat ape kak jemy..kata nk g bb.?"

alamak....aku dah mcm nk kantoi dah nie...hurm..ubah pla sndiri...

"depa dah sampai sini dah...tp wani pengsan kat titi sane tue....aku tunjuk kat satu tempat gelap ....niat aku nk suh dia g sane...sebab along,wani,and fatin dah stanby kek kat sane...hahahahaha.....

"aik, cepatnyer balik...d cakap kat bb...."apap dah mula syak...

ak mmg tahan gelak giler2 ar..."apap. awk g la tolong along angkat ana wani tue...sy tunggu sni jg motor...takut mtr hilang...."

apap pun pegi je dengan muke dia yg blurr tue...hahahahaha.....sampai je dekat kawasan gelap tue !!!!!!

SUPRISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLAH SELAMATKAN KAMU....ALLAH SELAMATKAN KAMU...ALLAH SELAMATKAN SYAFAF DALILA....ALLAH SELAMAT KAN KAMU.....

hahahahahaha......muke dia berubah terus la kan...hahahahaha.....so k membuktikan dia ni jenis cool and xde prasaan dia ley cakap..

"sebenarnyer mcm dah agak dah....sebab pelik sngt...kejap cakap lain,,kejap lain.."

hahahahahahahaha....duk dia duk membebel tu.....

kedebuk!!!!! amikkan kau jatuh lubang...hahahaha...yg tu suprise yg dia betul2 xtau...hahahahahha

tu la antara kenangan terakhir kamai sambut bufday mmber....walaupun plan agak x jd tp tercapai gak hajat nk sambut bufdy apap kat tempat tue...hehehehe...

well..to my twin SYAFAF DALILA BT YUSUFF....happy bufday to u dear...may u always got blessing from Him...frens 4ever n every day ok....u r my bestfrend ever!!!!

mod :taching....

~~the end~~

wssalam...
skali lagi...hapy bufday to you!!!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan