Isnin, 22 Ogos 2011

unisel lagi,lagi dan lagi!!!! toing..toing....

assalamualaikummmm.....

dear blog.....miss u so much la....sejak last post ritu, aku dah tak post ape2 dah kan...bukan saje nak meninggalkan kamu blog...tapi faham kan i bz...huhuhu...

hahahahahahah...kemerapuan ku semakin mengganas...abaikan saje k ayat yang atas tue...

tapi ade juga betul nyer..aku memang bz pun...sekarang weekend aku memang akan terisi...yela kan...tak balik kampung, mesti mama akan ajak keluar pergi beli barang dapur...

yela, dengan aku je pun yang dia boleh ajak pergi beli barang kat tempat juh2 skit...cam kat tesco ke....jj ke...and ect...

lau dengan ayah aku alamatnyer kat sekitar chemor je la dia ley bawak...yela ayh pun dah tak berapa nak sihat and kuat sangat sekarang...so sebagai anak sulung aku la yang akan amik tugas tue....

so jangn banyak komplin ye...bukan sape pun mama awk juge..hehehe

so last week aku g unisel lagi....sejak udah abis blajar ni dah bape kali dah asyik ngulang g unisel je...hahaha....selagi tak grad selagi tu la akn ulang alik ke unisel tu....

tapi kali ni mama tak teman, aku pergi dengan along dan pah dila...

memandangkan deme dari utara so, deme la kena datang uamh aku....hehehe....along dari kedah,pah dila dari taiping...

pas depa tido semalam kat istana terindah aku tu, kami pun gerak la ke unisel after subuh...

kenapa awal2????? yela,perjumpaannyer kui 9 pagi...so aku agak2 kalau gerak lepas subuh mmg tepat2 kui 9 akan sampai....tp biasa la...pompuan punya pukul 6,,,mesti terlajak sampai kui 7 punya la...hahahahahaha....ala, adat la tu kan...hehehe

so di sebabkan aku nak merehatkan diri, maka dengan itu along la yang bawak kereta.co pilot plak si pah dila yg chumel tue....

aku?????hahahahaha...baik punyer

dok kat blakang berbantalkan bantal pink hiasan aku kat blakang tu, aku pun ape lagi....TIDUR AR!!!! hehehehehehe...

memang pergh!!!!! heaven giler wa cakap lu....bukan ape..lepas dah penat bekerja selama 5 hari then dapat tidor memang rase heaven giler....tak kisah la kan tidor kat mana pun...dalam blacky aku pun jadi walaupun terpaksa meringkuk kan kaki aku tue...hehehehehe

memandangkan kami gerak kui 7 maka dengan tu tepat pukul 915 kami pun sampai la ke unisel yg tercinta tue.....besa la kan, owg lambat sampai...shy2 cat la nak masuk dewan.....

p/s: cheh!!!! kate senior..xkan malu2 lagi kot.....

hahahaha..malu la babe...dah lama x jmp kan..hehe...so adegan bertolak2 pun bermula...seperti biasa,,,aku yang kalah dlm adegan tu..hehehe...denga muka chomel,kiut miut ni, aku pun menonong je masuk dalam dewan tue...heheh..

lepas dah dengar abis semua taklimat agak2 dalam kui 1030 cm tu la abis...hurm..bayangkan dr ipoh g perjumpaan alik2 kui 1030 abih...sejam setengah je perjumpaannyer....nak balik terus memang tak ar....membazir kot wet minyak tol bagai.......!!!!!!

alang2 dah dah sampai unisel tu mmg rugi ar kan x hangout dengan teman sehati sejiwa aku tu kan....

gila kau,pas praktikal dlu agak dlm 5 bulan dh tak jumpa..plus dgn time praktikal tu x brape nk jumpa gak,,,,sebab masing2 praktikal kat tempat lain2...so...campur olak darab bahagi adala dalam 8 bulan x jmp and hangout...

pe lagi?????

merendek la kami..hahahahahahah...program pertama adalah..........

jeng..jeng..jeng.........

v
v
v
v
v
v


hurm aku ase xyah tau la....heheheheh....sengal kan????? hahahahaha



pas dah selesai program pertama yg aku x nak share tue...hikhikhik....aku ajak la depa g umah ex student aku time aku praktikal tue...hehehehe....windu sangat2 tau....jap2..ni gambar dia...hehehehe

 dr kiri syafaf dalila(apap),nor azwani azman(ana wani),sharifah adilla(pah dila),shafhan jamila(aku aka jemmy),arif farhan(arip)..

werk!!!!!!!


yang gambar2 td tu program ke 2 aku..hehehehe...program ke 3 ape lagi!!!!!!!

iftar jama'i......bukak pose bersame2 la....dari tanjng karang kami g la shah alam...sebab along cakap kat situ ade kopitiam yang best selain dr old town kopitiam tue,,,,ok..

ni la antara sedutan gambar2 yang sempat kami tangkap menangkap..hehehehe.....

 pah dila and ana wani b4 amik order..hehehe,,cun kan??

my beutifull twin!!!! syafaf dalila....

A.L.O.N.G!!!! aka nadrah aziz.. ni la along kami2...walupun sebaya aku..hehehe

ni la kami ber5...toing..toing...hehehehe..

akhirnyer,,berkumpul jugak kami ber5...heheheheh....windu sangat tau...ni pun ase macam tak puas kot.....
pas bukak pose singgak jap kat petronas sbb wani and apap nk solat maghrib...yg kami bertiga dah niat jamak qasar time mghrib td....

pas dah abis solat semua, sangat berat hati sebab nak hanta apap and wani ke ktm kg jawa...huhu...berpisah yang ase mcm x nak berpisah...huhuhuhu.....after selesai peluk cium sumer turn kami bertiga lak nak balik ke ipoh.....time tu dah kui 9 lebih dah....mcm mana ley sesat la kami...hahahaha...alik2 kui 10 lebih baru naik higway sg  buloh....so turn along lak yang drive.....

dalam kui 12 lebih baru sampai tapah...so solat,rehat2 jap,isi minyak jap....sambung la balik perjalanan....alhamdulillah sampai gak kami ke teratak aku tepat kui 152am....

ni la antara gmbar2 yang kami sempat tangkap dlm kete....bile dah berjumpa tu memang brgambo sakan la kami....

antara gambar kami bertiga dlm kete ontheway baik ipoh...hehehe...

kusuk giler along bawak kete....heheheheh...aku n pah dila...maintain tangkp gambo..hehehehe



ni la antara story mory aku g unisel ary tu......hehehehehe.....

k wassalam......

p/s : HARGAI LA KAWAN2 ANDA WAHAI KAWAN!!!!! JANGAN SESEKALI TIKAM BLAKANG KAWAN2 ANDA SEMATA2 UNTUK KEPENTINGAN ANDA SENDIRI.....

mud : emo tetiba.....huhu

I LOVE U!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan