Khamis, 4 Ogos 2011

m00d = GERAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ASSALAMUALIKUM.........

dear blog...........

kekadang aku terpikir ape kepentingan kami berdua "kami" tolong "dia" selamanye ni.......sedangkan "dia" tak pernah nak hargai ape yang "kami" wat untuk " dia" selama ni!!!!!!!!!!!!!!!!

ha amik kau.....geram la aku......orang yang tak pandai bersyukur or x mengenang budi or x faham bahasa.....!!!!

kita ni jenuh la nak menyedarkan dia,mmperingt kan dia...tp dia??????langsung x nak tolong diri dia sendiri,,,,,,,aku bukan ape, aku sayang la kt kau wei....sebab tu aku nak tolong kau....


nampak x??????????????????? aku syg kau la kawan!!!! tapi kau?????



tapi kakau kau taknak tolong diri sendiri...aku ase sampai sini jela......sakit hati wow!!!!!!!! ko dah macam adek badek kami dah wei.......tah la....x paham aku.....

p/s : bulan posa ni je jamila...so sila bersabar.....

sekian wassalam.....

p/s : jgn sampai jd cm nie!!!!!!!!!!!!!


aku xnak ok!!!! tp tolong la haargai KAWAN!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan