Khamis, 11 Ogos 2011

jadual waktu sekolah........

dear blog.............wink*wink.......

ha.....meh nak kongsi skit jadual waktu aku kat sekolah....hahahahahaha...bile dah tengok jadual ni, kome mesti dapat agak hari ape yang membuatkan aku ............ .



  1. berkepit dengan rotan (dah macam anak aku dah rotan tu)
  2. muka aku yang toya sepanjang waktu persekolahan......
  3. reward aku tuk student akan habis cepat......


hahahahahahahahaha.......yg 1st pasal rotan tu bukan ape, bkan kes mendera ok......hehehehe....aku pegang je pun rotan tue.....mak aih, kalau pegang rotan pun student aku yg baik2 ni pun ley malas2 je wat kerja, nikan kalau x pegang rotan.....hurm...tp.....

p/s: cian meje2 kat sekolah aku tue,slalu jadi mangsa rotan......

yg muka aku toya tu sebabnyer, penat nak melayan kerenah budak2 nie....tau la dapat ngajar budak darjah 1 and 2......aduh,,,,,,macam2 kerenahnyer........antaranyer.....


  • "cikgu............dia amik pemadam saya..............."
  • "cikgu......................dia kan cakap saya *a*i........."
mana tak hangin aku..........alik2 mood aku nak ajor dengan tenang dan tawadduk bertukar menjadi tenang dan terus terduduk......hahahahahahahaha........

ha satu lagi dialog ni mmg aku akan ingat sampai biler2 ar......tu la tandanyer, hati kanak2 ni tlus dan benar.....setiap percaapan mereka tidak ade terselt dengan penipuan......sbb depa masih lagi suci dari segi pemikiran nie..........ni cite nyer.....satu hari tu masuk la kelas 2taqwa. subjek hafazan.......semalam aku dah warning dah suh hafal surah al Qariah......11 ayat je pun......ape lg, pagi tu aku masuk aku pun test la sorang2......tiba2.............


aku         : ha ****** !!!!! kenapa x hafal2 lagi????? kan saya suh kamu hafal smlm....baca dengan mak atau ayah kamu.......


******  : saya tak boleh nak baca la cikgu....................
aku        : alasan je sumer tu,kawan2 awak boleh kenapa awak tak boleh(ayat biasa sorang cikgu)
****** : mcm mana nak baca cikgu,,,,mak ayah saya gaduh la...nak cerai la ape la.........
aku       : blurrpppp!!!!!!(tergamam).....hurm...duduk!!! ikut saya baca.....(kawal emosi)


ehem3....ni la jadual harian aku kat sekolah......

ISNIN :
850-950      :HAFAZAN
1015-1110  :JAWI
1140-1240 : BAHASA ARAB
0245-0315 :PTI

SELASA:
0750-0850  : TILAWAH
0850-0950  : BAHASA ARAB
0330-0430  : BAHASA MALAYSIA

RABU :
0750-0850  : TILAWAH
0850-0950  : BAHASA MALAYSIA
1015-1040  :PTI

KHAMIS :
0750-0850  :HAFAZAN 
0920-0950  : PTI
1015-1040  :JAWI
1140-1210  : JAWI THN 1
0245-0315  :BAHASA ARAB
0330-0430  :BAHASA MALAYSIA

JUMAAT :
0850-0950  :JAWI
1040-1140  : BAHASA MALAYSIA
0330-0430  :PTI


HAHAHAHAHAHAHHAHAH ....berdasarkan jadual diatas....agak kme ley teka x hari apa yang aku akan pegang rotan, muka toya, rewadr aku cepat habis...hahahahahaha..........



ok...sekian,,,,wassalam.....

ehem3...aku ngajar kat sekolah rendah islam al ummah....tu yg PNP aku sampai 430 tue.....hehehe...bulan pose je di pendekkan......


p/s :pasal dialog aku n student tu td........seyes aku sedey bila kanak2 kecik tu dah cakap hal parents gaduh n cerai2 nie.......



1 ulasan:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.name
    dewa-lotto.com

    BalasPadam